eGastro

eGastro tilbyder et bredt udvalg af kvalitetsfødevarer og spændende specialiteter. Hos eGastro handler du med fagfolk, der ved, hvad der er godt og samtidig sætter en ære i at servicere kunderne. eGastro tilbyder dig de bedste fødevarer, nem bestilling og enkel levering. Det kræver ingen kørsel og parkeringsplads for at handle med os, for eGastro.dk er din specialforretning lige ved hånden. Vi glæder os til at betjene dig.

Hilsen Peter Mortensen og Thomas Henriksen.

eGastro.dk ejes og drives af eGastro ApS. (CVR-nr. 35512713) fra adressen Engen 2, 7620 Lemvig.

 

Følgende betingelser er gældende for al handel på eGastro.dk:

 

Bestilling

Bestillinger kan kun foretages via hjemmesiden www.eGastro.dk.

For at foretage et indkøb på www.eGastro.dk skal du følge nedenstående trin:

  1. Find den eller de varer du ønsker og læg dem i indkøbskurven.
  2. Gå til kassen.
  3. Indtast dine personlige oplysninger.
  4. Vælg forsendelse og betalingsmåde.
  5. Godkend forretningsbetingelserne
  6. Tjek oplysningerne og godkend købet.

Du modtager en kvittering for ordren på din skærm, som du kan printe ud eller gemme.

Når du har gennemført en bestilling, modtager du en ordrebekræftelse på din bestilling via e-mail. Sammen med din levering modtager du en følgeseddel. På følgesedlen kan du se, om der er varer, vi – mod forventning – ikke kunne levere eller har erstattet (se afsnittet nedenfor om erstatningsvarer). Fakturaen sender vi til dig på e-mail, når varerne afsendes. Du kan få kopier af dine tidligere fakturaer fra eGastro.dk ved at kontakte vores kundeservice. Børn og unge under 18 år kan ikke handle på eGastro.dk. Børns og unges køb skal derfor foretages af forældre eller andre, der lovligt kan handle på barnets eller den unges vegne.

 

Betaling

Når du som privatkunde handler på eGastro.dk, skal du benytte betalingskort.

Du kan benytte følgende betalingskort: Dankort, VISA-dankort, Mastercard, VISA, VISA Electron, JCB, Maestro, ViaBill , American Express og MobilePay.

Betaling med disse kort er gebyrfri. For at beskytte dine kortoplysninger håndteres betalingen af en godkendt og certificeret betalingsmodulleverandør, som sørger for, at alle oplysninger behandles, krypteres og sendes via en sikker forbindelse SLL, så hverken vi eller andre kan få adgang til dine kortoplysninger. Ved modtagelsen af din bestilling reserverer vi pengene på dit kort. Vi trækker først pengene, når din ordre afsendes fra vores lager. Skulle der være varer, vi ikke kan levere, reducerer vi din betaling tilsvarende. Erhvervskunder og offentlige kunder har desuden mulighed for at betale via faktura eller EAN.

 

Priser

Alle prisangivelser på eGastro.dk er inkl. moms og andre afgifter, men ekskl. pant. Hertil skal lægges et eventuelt leveringsgebyr, se nedenfor i afsnittet ”Levering”. Du kan holde øje med det samlede beløb for dit indkøb (ekskl. pant og eventuelt leveringsgebyr) i indkøbskurven øverst på siden, når du handler på eGastro.dk. Panten og det eventuelle leveringsgebyr beregnes og vises, når du trykker på knappen "Til kassen". Priserne ændres løbende i forhold til den generelle prisudvikling og tilbudskampagner. Din pris vil altid være den pris, som gjaldt på bestillingstidspunktet. Priserne på eGastro.dk er de samme som hos Slagter Mortensen og i Ostehuset. Dog kan der forekomme særlige tilbud, der kun er gældende online. Ligeledes kan der forekomme lokale tilbud hos Slagter Mortensen og i Ostehuset, som ikke findes på eGastro.dk. Ved oprettelse af en fast ordre om levering af bestemte varer vil der derfor evt. forekomme ændring af prisen på enkelte varer i ordren. eGastro.dk udsender ikke en særskilt meddelelse i forbindelse med prisændringer.

 

Pant

Vi sælger flasker og dåser med pantmærke A, B og C. Det fremgår af både din ordrebekræftelse og faktura, om du har betalt pant for de varer, du har købt. eGastro.dk tager ikke tomme pantflasker og dåser retur.

 

Gavekort

Bestil gavekortet nøjagtigt som du bestiller de øvrige varer hos eGastro.dk. Har du bestilt andet end gavekortet, vil du få gavekortet tilsendt sammen med dine varer. Bestiller du gavekortet alene, vil det blive sendt med posten.

 

Sådan anvendes gavekortet:

1. Bestil de varer, du ønsker.

2. Gå til betaling.

3. Indtast din gavekortskode.

4. Aktivér gavekortskoden.

5. Fortsæt betalingen.

6. Modtag dine varer ved døren på leveringsdagen.

 

- Gyldighedsperiode: 36 måneder.

- Fortrydelsesret: 14 dage

- Maxværdi af gavekort er kr. 3.000,-

- Ejer/bruger af gavekort skal selv dække tab i tilfælde af misbrug (at en anden person uberettiget bruger gavekortet)

- Gavekort kan kun indløses på eGastro.dk

- Gavekortet er omfattet af bestemmelser i betalingstjenesteloven.

 

 

Erstatningsvarer

Når vi modtager din bestilling, kontrollerer vi den i forhold til varebeholdningen, så vi sikrer, at varerne er på lager. Denne kontrol dækker lagerbeholdningen på bestillingstidspunktet og 3 dage frem i tiden. For bestillinger til levering senere end 3 dage efter bestillingsdagen kan en eller flere af de bestilte varer være udsolgt på leveringstidspunktet. Desuden kan der, for alle bestillinger, opstå den situation, at en vare bliver kasseret i kvalitetskontrollen og dermed ikke kan leveres. I de situationer, hvor en bestilt vare ikke kan leveres, tilbyder eGastro.dk så vidt muligt - og hvis det ønskes - en erstatning for den bestilte vare. Du vælger ved bestillingen, om du ønsker at benytte denne mulighed. I så fald vil du modtage en tilsvarende eller bedre vare til samme pris som den bestilte, eller billigere. Kan vi ikke finde en passende erstatning, bliver du ikke opkrævet for den pågældende vare, og beløbet udgår af den samlede regning.

 

Levering

Levering koster kr. 68,- inkl. emballage og en flaske kildevand. Alle ordrer sendes som flex-levering, hvilket betyder, at kassen stilles et hensigtsmæssigt sted, hvis du ikke er hjemme. For eksempel i carporten eller lignende. Ønsker du din pakke stillet et alternativt sted, eller har du ønske om en specifik leveringsdag, bedes du notere dette i bemærkningsfeltet, når du opretter din ordre.


Afhentning

Ønsker du at afhente din ordre hos eGastro, vil udleveringen ske på adressen: Engen 2, 7620 Lemvig. Mellem kl. 16.00 og kl. 17.00.

Det er ikke muligt at returnere varer uden forudgående aftale med eGastro.

 

Dag til dag levering

Til hele Danmark

Vi sender varer til vores kunder 4 gange om ugen.

Varer, som bestilles inden kl.10.00 mandag, leveres tirsdag mellem kl.10.00 – kl.17.00

Varer, som bestilles inden kl.10.00 tirsdag, leveres onsdag mellem kl.10.00 – kl.17.00

Varer, som bestilles inden kl.10.00 onsdag, leveres torsdag mellem kl.10.00 – kl.17.00

Varer, som bestilles inden kl.10.00 torsdag, leveres fredag mellem kl.10.00 – kl.17.00

 

Særlige forhold ved levering

Er du ikke hjemme, når Xpressen leverer pakken fra eGastro.dk, så følger de dine leveringsanvisninger. Oftest vil kassen blive stillet foran din hoveddør, medmindre andet er oplyst.

Vi leverer naturligvis også til jer, der bor i aflåste opgange. Kuréren vil i så tilfælde ringe på din dør. Er du ikke hjemme, vil kuréren kontakte dine naboer for at få adgang til opgangen. I sjældne tilfælde lykkes det ikke kuréren at komme ind. Så vil kuréren kontakte dig på dit oplyste telefonnummer og lave en leveringsaftale. Kuréren tager under ingen omstændigheder pakken retur.

 

Forsendelse

Inden vi bringer dine varer ud, klargøres de til turen. Varerne pakkes i termokasser, og det tjekkes nøje, at indholdet svarer til bestillingen. I termokasserne vedlægges minimum en halv liter frossen kildevand som køleelement. Vi garanterer således, at dit kød holder sig afkølet frem til minimum kl. 21.00 på leveringsdagen. Med avanceret måleudstyr kontrollerer vi jævnligt kassernes evne til at holde fersk kød afkølet. Kontrollen udføres som stikprøver og i samråd med fødevaremyndighederne for at sikre, at fødevaresikkerheden er i top.

Selve termokassen må vi - af bakteriologiske årsager - ikke tage retur, så den er kundens ejendom. Vi kan anbefale at bruge den til opbevaring af kartofler, løg eller grøntsager. Dog bør kassen først skylles med varmt vand. Emballagen består af 98% luft og 2% polystyren.

 

Reklamation

Alle bestillinger håndpakkes og tjekkes på vores lager, inden de leveres til dig. Skulle du alligevel modtage en vare, som ikke lever op til dine forventninger, vil vi meget gerne høre fra dig, så vi kan rette fejlen. For alle reklamationer gælder, at de skal ske hurtigst muligt. Kontakt os via e-mail info@eGastro.dk eller ring til Thomas Henriksen på telefon 27762000. Der kan være situationer, hvor vi beder dig sende den defekte vare retur til os. I sådanne tilfælde dækker vi de udgifter, du har i forbindelse med returneringen. På varer, der ikke er til husholdningens løbende forbrug, ydes 2 års reklamationsret i overensstemmelse med købelovens regler. Dette forudsætter, at det ikke er dig, der har behandlet varen forkert. Du skal reklamere hurtigst muligt efter, at du har opdaget fejlen. I tilfælde af forsinkelse vil leveringen ske hurtigst muligt, og vi tilstræber at give besked i god tid.

 

Fortrydelsesret

Vi leverer primært fødevarer. Der er ikke fortrydelsesret på købet af disse varer. Øvrige varer, der ikke er til husholdningens løbende forbrug, er omfattet af de almindelige fjernsalgsregler om fortrydelsesret. Hvis du fortryder købet af en sådan vare, skal du inden 14 dage efter modtagelsen sende varen retur til: eGastro.dk ApS. Voldgade 6. 7620 Lemvig. Du skal selv betale forsendelsen af varen. For at du kan fortryde købet, skal varen returneres i væsentligt samme stand og mængde som ved modtagelsen. eGastro skal altid kontaktes, før en vare sendes retur. Når vi har kontrolleret den returnerede vares stand, kontakter vi dig på e-mail for at høre, hvordan vi skal returnere dine penge. Du kan også returnere eller bytte varer, der ikke er til husholdningens løbende forbrug, i eGastros butikker.

 

Registrering af data

Når du afgiver en bestilling på eGastro.dk, skal du oplyse navn, adresse, telefonnummer og e-mailadresse. Vi har brug for disse oplysninger for at kunne levere dine varer og holde dig informeret om din ordre. Oplysningerne opbevares sikkert og behandles fortroligt i henhold til persondataloven. De gemmes, så længe det kræves efter bogføringsloven. Dine oplysninger vil ikke blive solgt, videregivet eller på anden måde overdraget til en tredjepart. Som registreret kunde har du altid ret til og mulighed for indsigt, ligesom du kan gøre indsigelse mod en registrering. Hvis du har spørgsmål, er du altid velkommen til at skrive eller ringe til os. Registrerede kunder vil modtage enkelte service e-mails fra os vedrørende eventuelle ændringer i forhold til leveringsdage og anden praktisk information i relation til højtider m.m.

Cookies. Læs om vores anvendelse af cookies her.

Analyseværktøjer. På eGastro.dk anvender vi analyseværktøjer, der bruges til at gennemgå trafikdata som fx logfiler fra vores hjemmeside. Vi gemmer eller registrerer IKKE personfølsomme oplysninger i den forbindelse. Formålet med analyserne er udelukkende at komme eventuelle tekniske fejl til livs, samt at forbedre vores kunders oplevelse på eGastro.dk.

 

Forbehold

Der tages forbehold for skrivefejl, manglende levering, udsolgte varer, pris- og afgiftsændringer samt fejllink.

eGastro Aps kan ikke gøres ansvarlig for information på eksterne links.